Det börjar närma sig och nu är det smådetaljer kvar :-)

Jag fick e-postmeddelande från jordbruksverket i förra veckan som dels bekräftade att ansökan om dispens beviljats samt att brev sänds som bekräftelse dessutom. Återigen vill jag lyfta upp jordbruksverkets proffsighet och dess förståelse för min situation - tack för det!

Fick dessutom bilder idag på valpen C'TATI som nu är drygt två månader - härligt!!!!!!


Nu är det bara det slutliga planerandet och genomförandet av resan...

Det känns riktigt bra, för på bilderna jag fick idag ser han fantastisk ut och har redan börjat "träna" lite och känna på fågel!
 Dessutom verkar han vara lite småbusig och påhittig :-)

Håll ögonen öppna från den 22/10 och framåt - då kommer det garanterat mer info och bilder...
/J

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits